Uncategorized @fa

سیستم تکمیل طبیعی کاشی و سرامیک

گرانیت سوپر نانو پولیش سودالیت روشن

 سیستم تکمیل طبیعی کاشی و سرامیک

مجموعه‌ای متشکل از چندین برند پیشرو است که در زمینۀ تکمیل و عملیات شیمیایی سطوح سرامیکی همکاری نزدیکی با یکدیگر دارند. فناوری‌های نوآورانۀ متعددی که در نتیجۀ این همکاری ایجاد شده‌اند و استانداردهای تعیین کنندۀ جدید ارائه شده به بازار، باعث شده تا این مجموعه به عنوان یک شریک واحد برای شرکت‌هایی که در جستجوی راه حل‌های سفارشی برای بهینه­ سازی فعالیت‌های تولیدی خود هستند شناخته شود.

به این منظور Surface Group پروژۀ World of Finishing را برای ایجاد هماهنگی بین طراحی‌های گروه و عملیات تخصیص داده شده به آن‌ها را راه اندازی کرد و انواع مختلفی از راه حل‌های تکمیل ویژه را برای سطوح سرامیکی مختلف ارائه داد. این راه حل‌های نوآورانه، چندوجهی و انحصاری کارایی بالایی دارند و برای ایجاد سطوح کاملا جدید و اورجینال ایده‌آل هستند.

فناوری سیستم تکمیل طبیعی NFS

در سیستم تکمیل طبیعی NFS که جدیدترین فناوری این حوزه است، ابزارهای تکمیل صیقلی Luna Abrasivi با ابزارهای تکمیل Flexy Velvet fickret محصول Surface T.A در هم آمیخته شده‌اند و امکان افزودن عملیات تکمیل ایجاد پوشش محافظ NoCoat به این فناوری نیز وجود دارد.

ایجاد سطوح سرامیکی با ظاهر طبیعی و بدون لکه و با ظاهر آنتیک و فرسوده با استفاده از این تکنولوژی برای نخستین بار امکان‌پذیر شده­ و ترکیب ابزارهای ارائه شده توسط گروه Surface به تولید سرامیک‌هایی با ظاهر و ساختار مشابه با سنگ طبیعی از نظر رنگ، طرح و بافت منتهی شده است.این فناوری قادر به بازآفرینی بسیار طبیعی ظاهر فرسوده سنگ‌های طبیعی مانند ظاهر مومی سنگ آهک لچه است. به کارگیری ترکیبی از ابزارهای مختلف باعث ایجاد شکل ظاهری غیر یک‌نواخت در محصول نهایی شده و هر اسلب از نواحی مجزای مومی شکل، بی نظم و سایه روشن‌های متفاوت که شباهت زیادی به سنگ‌های قدیمی دارد، تشکیل شده است.

نرم‌افزار اختصاص داده شده به این کار، امکان تنظیم ابزارهای متنوع fickret را در ترکیب نامحدودی از کاشی‌ها فراهم آورده و عیب را به یک عنصر زیبایی‌شناسی کلیدی در این محصول تبدیل کرده است. عملیات سطحی ایجاد پوشش NoCoat هم باعث مقاوم سازی سطح در برابر خراشیدگی، رفت‌و­آمد، لکه‌ها و کپک می‌شود.

عملیات سطحی هم از سطح کاشی محافظت می‌کند و هم کیفیت زیبایی آن را افزایش می‌دهد. در سال‌های گذشته حوزۀ تخصصی NoCoat گسترش پیدا کرده و محصولات چند منظورۀ واقعی‌ ساخته شده‌اند که در یک عملیات سطحی واحد خصوصیات متفاوت متعددی را ایجاد می‌کنند.این عملیات سطحی باعث افزایش عملکرد سطوح و مقاومت آن‌ها در برابر لغزش، آب، باکتری و عوامل واکنش‌پذیر می‌شوند.

در این میان عملیات Supergloss، Gloss و ZeroGloss موفق به اخذ گواهینامۀ معتبر “مواد و اشیا در تماس با مواد غذایی” شده‌اند. این محصولات علاوه بر محافظت و آب‌بندی سطوح سرامیکی، سلامت مواد غذایی و مواد در تماس با آن‌ها نظیر میزها و کانترهای آشپزخانه را نیز تضمین می‌کنند. این موضوع خصوصا دربارۀ مواد غذایی بسیار واکنش پذیر مانند گوجه فرنگی، مرکبات، گوشت و ماهی اهمیت زیادی دارد. استفاده از مواد شیمیایی در عملیات سطحی می‌تواند علاوه بر امکان ایجاد لکه‌های نامناسب و دائمی، به آزاد شدن ترکیبات سمی بالقوه در مواد غذایی نیز منجر شود. در حالی که NoCoat بدون تغییر ماندن سطوح و آزاد نشدن ترکیبات اضافی را تضمین می‌کند. دریافت این گواهینامه نشان از به رسمیت شناخته شدن تلاش‌های تحقیقاتی مداوم Surface Group برای کسب اطمینان از عملکرد مناسب و پایدار سطوح برای محافظت از مردم و محیط زیست دارد. عملیات سطحی NoCoat بدون داشتن فرمالدئید، بنزن یا سایر ترکیبات الی فرار مضر برای انسان و کرۀ زمین، عاری از VOC هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *